pondělí 17. března 2014

Bohemian Hippie House



Bohemian house is inspired by hippies era and life of artists...
Garden is unkept with rocks, pond and trees...
On garden there is also fruit and vegetables plants. House has 2 bedrooms, 2 bathrooms, kitchen with dining, living room and terrace with grill. Perfect home for free-spirit sims...
***
Bohémský domek je inspirovaný érou hippies a životem umělců...
Zahrada je neudržovaná s kameny, rybníčkem a spoustou  stromů...
Na zahradě je také oddělená zahrádka pro pěstování ovoce a zeleniny.
Dům má dvě patra - kuchyni s jídelnou, obývací pokoj, terasu s posezením a grilem, celkem dvě koupelny a dvě ložnice. Ideální pro svobodomyslné umělecké simíky...
***



- file is over 100Mb, it is caused by many downloads - patterns, furniture, decor. My sources are:
- soubor je poměrně velký (přes 100Mb), obsahuje hodně downloadů, zejména doplňky, nábytek a vzory. Moje hlavní zdroje downloadů jsou:


Malířský stojan je speciální objekt ze Store (součást Uměleckého studia Hranol)
Easel is special content from the Sims 3 Store (a part of Prism Art studio)

Speciální poděkování patří tvůrkyni vzorů:
Special thanks - patterns creator:


***
potřebné dodatky / 
expansions needed:

by Aronoele
2014

4 komentáře:

  1. Moc krásný domeček.Všechno tak parádně hraje barvama, působí to velmi pozitivně:)) šikulka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za chválu... občas mám na barvy chuť a záleží hodně na mém rozpoložení... Tak třeba tenhle dům vznikl když jsem měla radost z přicházejícího jara :D

      Vymazat
  2. Tvoji tvorbu trošku znám, ale nevěděla jsem, že máš blog. tak jsem si s radostí přidala tvůj banner, protože se mi líbí tvá práce :)
    Přeji ti hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za návštěvu, komentář a uveřejnění banneru. Tvůj blog mám hodně ráda, stejně jako tvoji tvorbu a celkový přínos komunitě v ČR. :) Momentálně koukám i na tvá videa, která jsou skvělá... :)
    Tvůj banner si přidávám taky.

    OdpovědětVymazat