čtvrtek 24. dubna 2014

Flower shaped rugs in many bright colours :)

Začínám právě novou etapu mého tvůrčího života.
 Objevuju program TSR Workshop a zkouším tvořit vlastní objekty.
Je to pro mě skvělá zábava, ale jsem stále začátečník :)
Tak tvořím zatím jen rovinné objekty jako koberce a obrazy...
Miluju léto a květinové motivy, proto když jsem našla obrázky koberců ve tvaru květin, rozhodla jsem se vytvořit krásné koberce pro své simíky.
 Můj projekt je plný zářivých barev...

***
Now I start to create objects in TSRW.
It is great fun for me, but I am still begginer :)
So I create only planar objects - rugs and pictures...
I love summer an flowers. My projects is colorful and bright...
Enjoy my flower rugs!!!

1. Rug in shape of rose/
Koberec ve tvaru růže:

-6 barevných variant
-detailní textura s efektem 3D
- velikost cca 3x3

***



Download Mediafire
(soubor Sims3pack)

***

2. Peony flower rug 
Koberec ve tvaru pivoňky:

- 8 variant v zářivých barvách
- velikost cca 3x3

***



Download Mediafire
(soubor Sims3pack)

***

Doufám, že si tyhle romantické barevné koberečky zamilujete tak, jako já ;)
Brzy se můžete těšit na další objekty - obrazy a koberce...

I hope you like these flower rugs like me ;)
New objects - pictures and rugs for your sims comming soon...



by Aronoele
2014

Žádné komentáře:

Okomentovat