pátek 4. dubna 2014

Pekařské pracoviště - nový obsah ze Store

Jsem nadšená z nové sady ze Store - Pekařství Lahodné dobroty
Je to přesně moje gusto - jsem taky blázen do pečení a vaření...
Následující fotky z mojí hry vám lépe představí prémiový obsah - Pekařské pracoviště, které funguje jako pracovní plocha i trouba v jednom... 
Při kliknutí na pekařské pracoviště se objeví možnosti: vysoká bublanina, koláč, chleba, dort, sušenky a košíček.
Každá z těchto možností má varianty podle kuchařských dovedností vašeho Simíka :)


Vybrala jsem jahodovou bublaninu, siminka šla nejdřív do lednice pro suroviny, pak začala připravovat moučník obvyklým způsobem. Po přípravě dala formu s těstem do trouby.

Hotovou bublaninu nejdřív položila na pracovní pult Pekařského pracoviště, ale potom znovu zvedla a dala talíř na linku vedle (což mě docela pobavilo :))
Tak trochu nepraktické je, že obsah vašeho pekařského pracoviště souvisí s dalším obsahem vaší hry a vlastnictvím některých Store sad, jako je např. Bohémská zahrada
(obsahuje nové plody jako jahody, maliny, broskve, hrušky, kakao, pekanové ořechy...)

Po upečení vybrané dobroty se objeví náladovka - "Přesně jako od maminky"


Pokročilý kuchař může také upéct vlastní narozeninový nebo svatební dort. Výhoda je, že se tyto dorty objeví i v katalogu v režimu nákupu (takže je vlastně ani péct nemusíte jako moje siminka, která moc vařit neumí... :))


Návod na stavbu pekařství a vyčerpávající informace o souvisejícím obsahu najdete na


Více snímků pekařského pracoviště a interakcí s ním spojených:
















Žádné komentáře:

Okomentovat