neděle 21. února 2016

Smartville sousedství + Univerzita !!!


Ahoj!!! :)
Tak konečně je tu slibované sousedství Smartville s univerzitním městečkem, 
které dobře znáte z mých videí... 
tedy aspoň Ti z vás, kteří sledují můj kanál na YouTube.
Bylo to náročné, a to hlavně ty dokončovací práce, ale teď je to hotové a já doufám, že 
se všechno povedlo a ve Smartville se vám bude skvěle hrát a zažijete tam spousta zábavy!


Připravuju ještě videoklip, který bude co nejdřív na YouTube, kde bude prezentace sousedství a nějaké záběry z hraní, ale zatím jsem si řekla, že budou stačit fotky... :)


Smartville sousedství


Je malé horské městečko. Stojí u velkého jezera s majákem a je obklopené lesy. Většina obyvatel, co zde žijí jsou milovníci klidu a přírody. Ve Smartville najdete prázdné domky, pro vaše Simíky nebo obydlené parcely, kde žijí místní usedlíci, kteří mají bohaté životní osudy. Přečtete si příběh sousedství, abyste se dozvěděli více... :)

Z obecních pozemků, které můžete ve Smartville najít prozradím například 
náměstí s trhem, restauraci u jezera nebo svatební park. Více ve fotogalerii... ;)

***

Fotogalerie:
(klikněte pro zvětšení)

















Život Simíků:
(fotogalerie)



















Univerzita ve Smartville


Stavěla jsem ji jako první, ještě než vůbec vzniklo městečko Smartville. 
Užila jsem si tu se svými Simíky spoustu srandy a taky spoustu perných chvil při stavění a poté při přesouvání univerzity... ta totiž původně vznikala v sousedství Květoluky, které je moje oblíbené, ale pak mi došlo, že pokud mám dát univerzitu úspěšně ke stažení, bude nutné ji přesunout do nového
sousedství. 

Stejně jako Smartville má univerzitní městečko svoje kouzlo. Stojí uprostřed lesů a přírody, je 
tu spousta komunitních pozemků, které můžete navštěvovat a bydlí tu hodně Simíků, za které můžete hrát. Hlavní část tvoří kampus, který stojí na kopci a tvoří ho jednotlivé fakulty, hlavní budova univerzity, mensa, knihovna, park, náměstí a koleje.
Neváhejte jednotlivé budovy hned prozkoumat!!! :)

Studenti na univerzitě bydlí buď na kolejích, v Řeckých domech a nebo je najdete na klasických
residentních pozemkách, kde žijí v malých domcích. Najdete tu rozmanité osobnosti Simíků. Například skupinku šprtů, partu roztleskávaček, sestry a bratry z řeckých domů nebo party tvořené sourozenci a přáteli.

Každý Simík má svůj příběh a je jen na vás jestli ho budete dál rozvíjet. Svoje vlastní Simíky a Siminky pak můžete přistěhovat kamkoliv, kde je místo. Je tu několik kolejí, volné domky k pronájmu nebo se můžete pokusit dostat do sesterstva nebo bratrstva.

Užívejte si univerzitu plnými doušky!!! :)


Fotogalerie:
(klikněte pro zvětšení)



Hlavní budova:





Fakulta biologie:





Fakulta ekonomie:





Fakulta humanitních věd:





Fakulta umění:






Koleje:




Řecké domy:









Ostatní pozemky:











Fotky z hraní:














***

Stažení a Instalace:

Kromě sousedství Smartville dávám ke stažení super balíček mých Downloadů
bez kterých by vám v sousedství potom spoustu věcí chybělo. 
Návod na instalaci a veškeré informace najdete v textovém souboru, který si stáhnete spolu se 
složkami sousedství. Doporučuji každému přečíst!!!

A teď to hlavní :)

Tady najdete zazipovaný soubor ke stažení : 

(ulozto.cz, soubor .rar, celkem 1,9GB)

***
Pokud se chcete podívat na moje videa z univerzity ve Smartville,
najdete je na mém YouTube kanálu  :)

Můžete se taky těšit na další Lets Play videa ze sousedství Smartville...


Upozornění:
Na sousedství Smartville, Univerzitu Smartville, veškeré pozemky a Simíky 
mnou vytvořené platí zákaz natáčení videí a jejich zveřejňování na YouTube, 
FB nebo kdekoliv na netu. Právo na vydávání Lets Play videí natočených v tomto sousedství si vyhrazuji pouze já. Pokud kdokoliv bude chtít zveřejnit video natočené ve Smartville na netu, smí tak učinit pouze s mým souhlasem. Stručně řečeno, prosím, nevydávejte mou práci za svojí. Stažením sousedství Smartville souhlasíte s těmito podmínkami. Dále bych chtěla upozornit, že neberu zodpovědnost za to, pokud vám nebude správně fungovat hra poté, co si nainstalujete Downloads složku a sousedství Smartville.
Veškeré info o instalování a možných problémech tedy najdete v text.dokumentu 
přiloženém k sousedství.

Doufám, že si užijete spousta zábavy ve Smartville a vše vám bude skvěle fungovat :)

Na závěr bych ráda poděkovala všem tvůrcům vlastního obsahu bez jejichž skvělé práce by moje sousedství nebylo tak povedené. Speciálně děkuji tvůrkyni Veranka.
(Thanks for perfect job of awesome the Sims 2 creators, especially Veranka.) 

***



by Aronoele
2016

***

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. můžu poprosit o tento soubor, abych mohla hrát simiky ? tedy v případě, pokud to bude možné.
      děkuji za odpovědˇ

      Vymazat
  2. 4 hodiny sa to stahuje ale sa na to teším :) moja siminka tam bude bývať :) ešte nwm kde :)
    možem sa spytať kolko ty to trvalo? asi 1 mesiac cca?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za komentář, máš nějak pomalé stahování :) jinak trvalo to ani nevim jak dlouho, nejdřív jsem univerzitu stavěla jen pro sebe, pak ještě k tomu to město takže asi hodně desítek hodin :D nepočítám to...

      Vymazat
  3. parádní práce..:) Muselo to zabrat času:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) jo trvalo to strašně dlouho ale bavilo mě to ;)

      Vymazat
  4. Je to opravdu ůžasné město už se těším až se mi stáhne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) pak napiš co se ti nejvíc líbí a jak se ti hraje..

      Vymazat
  5. Opět jsem začal hrát 2, takže Smartville se mi hodí. Hned dneska vytvořím nové simíky a už apoň vím, kde je nastěhuju :) Moc povedené městečko, moc se mi líbí univerzita a řecké domy, muselo to fakt zabrat hodně práce. Obdivuju tě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opožděně děkuju za milý komentář :) moc si toho vážím

      Vymazat
  6. Přemýšlela jsem o znovunainstalování sims 2 :) Pěkná práce. Možná si i stáhnu tvé město. Vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase teď přemýšlím o znovuinstalování Sims 3 :) děkuju Vlasti za chválu.. je to zkrátka závislost.. :D

      Vymazat
  7. Právě jsem pustila hru s tvým sousedstvím a je SUPER! Původně jsem myslela, že si vytvořím svoje simíky, ale hrozně se mi líbí všichni tvoji, takže se musím rozhodnout, za koho budu hrát :D Obdivuju tvojí kreativitu, je to fakt nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě to potěšilo :) se Simíky si dávám záležet, i když jsem líná je dělat v BodyShopu což je určitě lepší... Myslím že za nějaký čas vydám další sousedství a bude zase trochu jiné.. Smartville je hodně takové horské a "vidlácké" město, i když to se mi samozřejmě taky líbí :D Určitě ho časem zaplníš i svými Simíky nebo dětmi těch mých co tam bydlí :) těšim se na fotky ;)

      Vymazat
  8. Jak dlouho se to stahuje.

    OdpovědětVymazat